Dyrk pilekompost

I Annes Planteskole finder du produkter fra Dyrk.

Dyrk er en nordjysk virksomhed som blandt andet er ved at erstatte spagnum med deres pilekompost.

Pil er en hurtigvoksende plante der i en komposteringsproces sammen med kløvergræs og andre næringsrige urter giver et let og luftigt dyrkningsmedie.

Pilekomposten har et højt humus indhold som giver en langsom frigivelse af nærring til dine planter.

Produktionsmetoden hvorved der komposteres gør at produkterne ikke har nogen lugt og kan derfor også bruges inde i huset til dine potteplanter.

Sortimentet

Jeg har indtil videre taget 2 forskellige produkter af Dyrk’s pilekompost ind i mit sortiment.

Det drejer sig om deres jordforbedring i 40L sække og deres pottemuld i 18L sække.

Der udover kan der bestilles bigbags med 1000L pilekompost som leveres direkte til jeres dør.

18L Dyrk Pottemuld

Pottemulden kan anvendes i drivhuset, i krukker og i højbede.

Den har ingen lugtgener og en fin struktur som gør den ideel til dine potteplanter inde i huset.

Find den i planteskolen til 40kr pr. sæk

40L Dyrk Jordforbedring

Jordforbedringen kan anvendes ved plantning af træer og buske hvor den iblandes jorden i plantehullet. Der udover kan den bruges som dækmateriale i bede hvor den samtidig langsom giver nærring til planterne. På grund af dens grovere struktur (end pottemulden) er det en flot erstatning for dækbark i haven.

Find den i planteskolen til 75kr pr. sæk

1000L Dyrk Pilekompost

Pilekomposten bruges lige som pottemulden over alt i din have og i dine krukker.

Bestil den i planteskolen til 1.950kr pr. stk. og få den leveret direkte til din adresse.